
Głównymi czynnikami, które przekonują respondentów są styl oraz design urządzenia.
Funkcje takie jak monitorowanie aktywności fizycznej, które firma z Cupertino zachwala jako jeden z największych atutów Apple Watch jest atrybutem motywującym mniej niż połowę nastolatków.
Z sondy można dowiedzieć się również, że w tym momencie co dwudziesty nastolatek jest posiadaczem urządzenia typu smartwatch.
Jak widać z powyższych danych zainteresowanie Apple Watch wśród młodzieży zmalało.
Co istotne Piper Jaffray informuje, że iPhone oraz iPad utrzymują pierwsze miejsce w kategorii najpopularniejszy smartfon i tablet.
Według ankiety 66% respondentów zadeklarowało, że posiada iPhone’a, a 64% Pada.
Mimo wszystko w stosunku do ubiegłorocznego badania sprzęt Apple zanotował nieznaczny spadek, o jeden punkt procentowy w stosunku do iPhone oraz o dwa dla iPada i wynosił odpowiednio 67% oraz 66% w badaniu październikowym.
Jednak w tegorocznej sondzie 72% pytanych odpowiedziało, że ich kolejnym telefonem z pewnością będzie iPhone a 60% oczekuje, że ich następnym tabletem to iPad.
Jak widać na nic się zdała promocja Apple Watch wśród gwiazd, które miały przyciągnąć i bardziej zainteresować najnowszym dzieckiem Apple.
Informacje pochodzą z serwisu 9To5Mac.com